Работа «helpdesk», 25 свежих вакансий

– Привіт!Ми шукаємо HelpDesk для посилення нашої команди. Твоїми завданнями будуть: технічна підтримка клієнтів компанії по телефону, в тікет системі, по електронній пошті і в інтернет месенджерах; контроль працездатності серверів, мережі та допоміжного ...

– Знання операційних систем (настройка, конфігурація, відновлення) на рівні спеціаліста технічної пітримки Розуміння специфіки роботи HelpDesk / ServiceDesk Розуміння організації Доменних мереж (Win Server, etc.) Основні обовchr(39)язки кандидата: Здійснювати ...

– Responsibilities: - Provide telephone and deskside level 2 user support- Respond to electronically submitted requests- Provide polite and friendly customer service- Perform periodic maintenance, provided technical support and executed systems engineering ...

– ... lls and the ability to work with a large amount of data from different sources • Ability to work independently and put proper priorities • Customer-focus and service orientation Will be a plus: • Basic understanding of SQL • Experience with helpdesk systems ...

– 1+ year experience in IT (System Administrator or Helpdesk position, experience implementing and supporting solutions in a team environment, providing customer and/or end user support). Conceptual understanding of IT Service Management. Confident knowledges ...

– Що буде робити фахівець: відстежувати та забезпечувати безперебійну роботу інфраструктури; автоматизувати рутинні операції та оптимізувати процеси; опрацьовувати проблеми/задачі кінцевих клієнтів сервісу за допомогою HelpDesk системи; опрацьовувати ...

– Формувати вимоги, обирати та впроваджувати інструментарій для більш ефективної роботи (рішення телефонії, ServiceDesk/HelpDesk). Забезпечувати безперервну роботу служби підтримки. Вирішувати кадрові питання (підбір нових талантів, формування кадрового ...

– ... сійською мовами, англійська - не нижче рівня Intermediate (спілкування + робота з технічною документацією) комунікативність, відповідальність Обовchr(39)язки: підтримка/супроводження веб-сервісів робота з клієнтами та документацією (Helpdesk) ...

– Приймає участь у відпрацюванні сигналів з HelpDesk від співробітників, консультує та організовує необхідні заходи, щодо поліпшення стану робочих місць співробітників. Приймає участь у проведенні щорічної інвентаризації ТМЦ. Приймає участь в роботі ...

– Therefore, this position would be a perfect upgrade opportunity for system administrators and helpdesk engineers. We offer: Of course, an interesting, responsible, and challenging job Cozy office in Kyiv city center near Pecherska station Medical ...

– ... QL/Mongo\ Percona XtraDB Команда разработки платформы это - 2 дата-центра; - 70 железных и 350 виртуальных серверов - 10 кластеров, 12тб объём баз - команды системных администраторов, Devops, сетевых инженеров, администраторов баз данных, Helpdesk Мы ...

– ... oubleshoot group policies; Reports on different aspects of Active directory; Technical Support: Queries and expands existing knowledge base; Investigates and diagnoses incidents (including resolution where possible);Provides guidance to ICT Helpdesk Assistants; ...

– ... QL/Mongo\ Percona XtraDB Команда разработки платформы это - 2 дата-центра; - 70 железных и 350 виртуальных серверов - 10 кластеров, 12тб объём баз - команды системных администраторов, Devops, сетевых инженеров, администраторов баз данных, Helpdesk Мы ...

– ... QL/Mongo\ Percona XtraDB Команда разработки платформы это - 2 дата-центра; - 70 железных и 350 виртуальных серверов - 10 кластеров, 12тб объём баз - команды системных администраторов, Devops, сетевых инженеров, администраторов баз данных, Helpdesk Мы ...

– ... QL/Mongo\ Percona XtraDB Команда разработки платформы это - 2 дата-центра; - 70 железных и 350 виртуальных серверов - 10 кластеров, 12тб объём баз - команды системных администраторов, Devops, сетевых инженеров, администраторов баз данных, Helpdesk Мы ...

– ... QL/Mongo\ Percona XtraDB Команда разработки платформы это - 2 дата-центра; - 70 железных и 350 виртуальных серверов - 10 кластеров, 12тб объём баз - команды системных администраторов, Devops, сетевых инженеров, администраторов баз данных, Helpdesk Мы ...

– Здійснення табелювання у системі helpdesk.ispro.ua Привабливі переваги: Цікаві, амбітні проекти, багато складних завдань і чудова можливість реалізувати свої ідеї. Безкоштовне професійне навчання продуктам компанії. Офіційне працевлаштування в провідну ...

– ... та облік робочих місць в офісі Супроводжує проведення масових заходів в офісі Організовує роботи по сезонному обслуговуванню, проведенню ТО обладнання та ремонту приміщень офісів банку, в межах компетенції підрозділу Відпрацьовує сигнали з HelpDesk від ...

– Responsibilities: Supporting continuous operation and high-availability for local IT-infrastructure Configuring and maintaining server infrastructure and network equipment Set up accounts and workstations Helpdesk. Support users with their issues/problems/questions ...

– ... Linux System Administrator (TechOps Engineer): відстежувати та забезпечувати безперебійну роботу інфраструктури; автоматизувати рутинні операції та оптимізувати процеси; опрацьовувати проблеми/задачі кінцевих клієнтів сервісу за допомогою HelpDesk системи; ...

– Сейчас усиливаем команду и ищем еще одного Junior IT Helpdesk. Что важно для данной роли: опыт работы в службе технической поддержки (на позиции системного администратора) опыт установки и сопровождения рабочих станций на базе Ubuntu и Windows умение ...

– ... опомога користувачам, віддалена підтримка; адміністрування мережі Vlan, DHCP, DNS, VPN; установка і обслуговування компchr(39)ютерної та офісної техніки, оргтехніки, внутрішньої АТС; настройка дротового і бездротового мережевого обладнання; helpdesk; ...

– We are looking for a service-oriented technical people’s person who is a very good team player to join our great team! Requirements:• At least 1-year experience in a HelpDesk position in a mixed environment of Windows and MAC• At least 1-year experience ...

– ... лація ТЗ проектів; Проведення тренінгів та демонстрацій продукту; Налаштування продукту згідно з потребами клієнта; Технічна підтримка користувачів програмного продукту компанії; Консультування користувачів програмного продукту через портал Helpdesk, ...

– ... и управление учетными записями, информационной безопасностью компании: защита от возможности доступа сторонними лицами либо сотрудниками без соответствующего разрешения на доступ; Подготовка новых рабочих мест; Работа в качестве специалиста HelpDesk; ...

Профессия «helpdesk» – вакансии на Jobius.com.ua

Число вакансий «helpdesk» на сайте за 2 месяцаРабота «helpdesk»-Число вакансий «helpdesk» на сайте за 2 месяца

По всем регионам насчитывается около 78 позиций. Указанная вакансия востребована в:

Число вакансий «helpdesk» на сайте в городах УкраиныНайти работу helpdesk-Число вакансий «helpdesk» на сайте в городах УкраиныМедиана зарплаты по вакансии «helpdesk» за 2 месяцаВакансии «helpdesk»-Медиана зарплаты по вакансии «helpdesk» за 2 месяца

Натий работу на позицию «helpdesk» легко в Украине. На полную занятость начитывается 7 свободных позиций. Соискателю предлагаются три формы занятости: «полная», «Полная занятость». Специалисты «helpdesk» нужны в следующих компаниях:

График распределения вакансий «helpdesk» по зарплатеНайти работу helpdesk  - График распределения вакансий «helpdesk» по зарплате
  • «Ciklum»;
  • «ProgService»;
  • «3Shape Ukraine»;

Наиболее востребованная занятость по этой специальности – полная. Популярностью среди работодателей пользуются вакансии:

  • «IT HelpDesk Lead»;
  • «Tech support representative»;
  • «Спеціаліст технічної підтримки (HelpDesk)».

Заработная плата зависит от региона, ее среднее значение – 7250 грн.